Skútr je možno řídit s řidičským oprávněním skupiny B nebo A1.
Nový Maximus-i se vstřikováním je vybaven namísto karburátoru vstřikováním od amerického výrobce Delphi s výkonem překračující hranici 9 koní a plnící nejpřísnější normu EURO V. Výhodou oproti karburátoru není ale vyšší výkon, nýbrž stejné chování motoru za jakéhokoli počasí a s tím jde ruku v ruce i jistojisté startování, ať je venku zima jak v Rusku nebo vedro jak na Sahaře. Širokým sedlem, opěrkou pro spolujezdce, LED technologiemi a trubicovým osvětlením vybavený Maximus-i si nezadá s daleko věhlasnějšími značkami skútrů. Digitální kruhové přístroje a boční linie podtrhují sportovnost skútru, přestože podvozek hravě zvládne odtlumit každou nerovnost na našich cestách. Fantastická cena, moderní design, záruka 3 roky na motor a možnost řídit skútr s řidičským oprávněním skupiny B dělá tento maxiskútr neodolatelným.
Výhody modelu
- skvěle naladěný podvozek
- velké sedlo pro oba jezdce s opěrkou
- větrný ochranný štít
- velký úložný prostor pod sedadlem
Motor
4-dobý jednoválec 152QMI-A
Obsah
124,6 ccm
Výkon
6,7/8500 KW/ot/min.
Mazání
tlakové
Startování
mech./el.
Převodovka
variátor
Rozměry
2150x785x1325 mm (délka x šířka x výška)
Rozvor
1560 mm
Výška sedadla
760 mm
Zavěšení kol přední
teleskop. vidlice
Zavěšení kol zadní
kyvná
Brzdy přední/zadní
kotouč/kotouč
Chlazení
vzduchem
Max. rychlost
85 km/h
Spojka
automat
Čistič vzduchu
2prvkový pěnový
Poměr výkon/hmotnost
0.048 kW/kg
Pal. nádrž
14 l
Rozměr pneu přední
120/80 -14
Rozměr pneu zadní
130/60-13
Průměrná spotřeba
3,0 l/100 km
Hmotnost provozní
140 kg
Nosnost
160 kg
Hmotnost celková maximální
300 kg