Detailní popis produktu
| Typ motoru: | Jednoválec, SOHC |
| Systém chlazení: | Kapalinou |
| Spotřeba v ECO režimu: | 3,2L / 100km |
| Objem: | 309 ccm |
| Vrtání x zdvih: | 72 X 76 mm |
| Kompresní poměr: | 11.8: 1 |
| Kapacita palivové nádrže: | 12 litrů |
| Výkon: | 24.5kW / 7500r / min |
| Točivý moment: | 32Nm / 5500r / min |
| Kola | |
| Kolo přední: | MT:2.5×14 |
| Kolo zadní: | MT:3.75×14 |
| Pneu přední: | 110/80-14 |
| Pneu zadní: | 140/70-14 |
| Rozměry | |
| Délka: | 2010 mm |
| Šířka: | 770 mm |
| Výška: | 1350 mm |
| Výška sedadla: | 760 mm |
| Rozvor: | 1390 mm |
| Hmotnost při prázdné nádrži: | 158 kg |
| Brzdy | |
| Brzdový systém: | BOSCH 9.1M ABS system |
Unikátní designový koncept
Všechny velko objemové skútry na světě s výkonem přes 24 KW a zrychlením z 0 na 100 km/h za 8 sekund jsou obři s rozvorem 1580 mm a hmotností téměř 200 kg. To je v rozporu s původním záměrem učinit skůtry lehké a kompaktní. I jezdci s výškou do 1,7 metru se těžko jezdí.
Jednou z důležitých technických překážek je, že chladič je příliš velký a nelze jej zakrýt, aby odváděl teplo. Tak se továrna rozhodla umístit jej za přední kolo, což umožnilo posunutí motoru dozadu a zvětšení rozvoru. Továrna rozdělila velký radiátor na dva malé radiátory, které jsou umístěny na přední a spodní části skútru. Spolu s důmyslným tvarováním, které je krásné a sladěné, aniž by blokovalo rozptylování tepla. Koncepce designu, která má flexibilitu malých a výkon velkých skútrů, které může každý snadno ovládat, je nejdůležitějším vrcholem 310M.
