Rieju MR 300i PRO 2026

249 900 Kč 206 529 Kč bez DPH
Možnosti doručení

Detailní informace

Detailní popis produktu

  • NOVÝ VLASTNÍ MOTOR RIEJU SE VSTŘIKOVÁNÍM TFI (vstřikování paliva do škrticí klapky)
  • PROTIBĚŽNÝ VYVAŽOVACÍ HŘÍDEL
  • ELEKTRONICKÝ VÝFUKOVÝ VENTIL
  • MEMBRÁNOVÁ SPOJKA
  • INTEGROVANÝ ELEKTRONICKÝ STARTÉR - DIRECT-DRIVE
  • XTRIG ROCS BRÝLE ŘÍZENÍ, CNS ČERVENÝ ELOX
  • KONCOVKA VÝFUKU OXA FACTORY
  • ŘIDÍTKA RENTHAL TWIN WALL
  • ELEKTRICKÝ VĚTRÁK CHLADIČŮ
  • STŘEDY KOL, CNC ČERVENÝ ELOX
  • ZESÍLENÝ KRYT MOTORU
  • KRYT SPOJKOVÉHO VÍKA
  • PLOVOUCÍ PŘEDNÍ KOTOUČ NK
  • SEDLO S PROTISKLUZOVOU ÚPRAVOU
  • TŘI MAPY (SUCHO, DÉŠŤ, RACE)

Nový motor s elektronickým vstřikováním TFI

VYROBENO VE ŠPANĚLSKU.
Díky novému a pokročilému systému vstřikování TFI dokáže dokonale napodobit pocit, odezvu a chování klasických dvoutaktních motorů s karburátorem. To vše díky inovativnímu systému dvou Bosch vstřikovačů, které jsou oddělené pro vysoké a nízké otáčky.

Výsledkem je mimořádně okamžitá a razantní reakce motoru, spojená s plynulostí a efektivitou moderního systému vstřikování paliva.

Tři mapy výkonu

3 jasně odlišené jízdní režimy ve standardní výbavě, které přizpůsobují výkonovou křivku konkrétnímu terénu a stylu jízdy, a tím maximalizují výkon:

Race Mode – maximální výkon pro zážitek závodníka na časovce
Forest Mode – vyvážený poměr kontroly a síly pro jízdu v jakémkoliv terénu
Wet Mode – plynulé a postupné dávkování výkonu, ideální pro podmínky s nízkou přilnavostí

Elektronický výfukový ventil

Moderní elektronický výfukový ventil automaticky řídí své otevírání podle otáček motoru a polohy plynu, což zajišťuje okamžitý a stabilní výkon za všech okolností a ve všech podmínkách.

Vyvažovací hřídel

Vybaven protiběžnou vyvažovací hřídelí, která zlepšuje stabilitu motoru, minimalizuje vibrace a umožňuje jeho plynulý chod – čímž posouvá jízdní zážitek na zcela novou úroveň.

Membránová spojka

Více přesnosti, lepší kontrola a mimořádná citlivost.
Tato membránová spojka je lehčí než tradiční modely, nabízí vyšší citlivost a výrazně snižuje únavu i v těch nejnáročnějších podmínkách.

Odpružení KYB

Chirurgická přesnost při každém nárazu a výjimečná stabilita na jakémkoli povrchu – přizpůsobitelná každému jezdci i stylu jízdy.
Motocykl je vybaven 48mm převrácenou vidlicí KYB se systémem AOS (Air-Oil Separated), uzavřenou patronou a černě eloxovanou úpravou DLC proti tření.
Zadní tlumič KYB Monoshock je plně nastavitelný v oblasti předpětí, odskoku a komprese (rozdělené pro vysoké a nízké rychlosti) a je uchycen na progresivní přepákování.

Kola EXCEL

Odolnost, lehkost a maximální přilnavost.
S předním kolem o rozměru 90/90 a zadním 140/80 jsou tato radiální hliníková kola EXCEL, obutá do pneumatik Michelin Enduro, zárukou dokonalé stability a nepřekonatelné trakce v každém terénu.

🛠 MOTOR

ZNAČKA / TYP Jednoválcový dvoutakt 298 cm³ s el. vstřikováním
DIAM. x STROKE 72 x 72,52 mm
ŘAZENÍ 6 rychlostní převodovka - nožní
CHLAZENÍ Kapalinou + elektrický ventilátor
VSTŘIKOVÁNÍ Bosch
STARTOVÁNÍ Nový elektrický startovací systém

🏍 RÁM & PODVOZEK

RÁM Chrom-molybdenová ocel
PŘEDNÍ ZAVĚŠENÍ KYB ø48mm, AOS systém, uzavřená kazeta s DLC úpravou proti tření
ZADNÍ ZAVĚŠENÍ Tlumič mono shock s KYB plynovou nádrží (zdvih 131mm)
PŘEDNÍ KOLO 90/90 - 21 M / C 54R Michelin Enduro Medium F TT
ZADNÍ KOLO 140/80 - 18 70R Michelin Enduro Medium R TT
PŘEDNÍ BRZDA Brzdič NISSIN; kotouč NG ø260 mm

📏 ROZMĚRY

VZDÁL. MEZI OSAMI 1.480 mm
VÝŠKA SEDLA 970 mm
DÉLKA 2.285 mm
HMOTNOST 104 kg
MAX. VÝŠKA 1.260 mm
PALIVOVÁ NÁDRŽ 9,2 l
MAX. ŠÍŘKA 825 mm
×

Splátková kalkulačka ESSOX

VYHLEDÁVAČ DÍLŮ