Rieju MR 300i PRO 2026
Detailní popis produktu
- NOVÝ VLASTNÍ MOTOR RIEJU SE VSTŘIKOVÁNÍM TFI (vstřikování paliva do škrticí klapky)
- PROTIBĚŽNÝ VYVAŽOVACÍ HŘÍDEL
- ELEKTRONICKÝ VÝFUKOVÝ VENTIL
- MEMBRÁNOVÁ SPOJKA
- INTEGROVANÝ ELEKTRONICKÝ STARTÉR - DIRECT-DRIVE
- XTRIG ROCS BRÝLE ŘÍZENÍ, CNS ČERVENÝ ELOX
- KONCOVKA VÝFUKU OXA FACTORY
- ŘIDÍTKA RENTHAL TWIN WALL
- ELEKTRICKÝ VĚTRÁK CHLADIČŮ
- STŘEDY KOL, CNC ČERVENÝ ELOX
- ZESÍLENÝ KRYT MOTORU
- KRYT SPOJKOVÉHO VÍKA
- PLOVOUCÍ PŘEDNÍ KOTOUČ NK
- SEDLO S PROTISKLUZOVOU ÚPRAVOU
- TŘI MAPY (SUCHO, DÉŠŤ, RACE)
Nový motor s elektronickým vstřikováním TFI
VYROBENO VE ŠPANĚLSKU.
Díky novému a pokročilému systému vstřikování TFI dokáže dokonale napodobit pocit, odezvu a chování klasických dvoutaktních motorů s karburátorem. To vše díky inovativnímu systému dvou Bosch vstřikovačů, které jsou oddělené pro vysoké a nízké otáčky.
Výsledkem je mimořádně okamžitá a razantní reakce motoru, spojená s plynulostí a efektivitou moderního systému vstřikování paliva.
Tři mapy výkonu
3 jasně odlišené jízdní režimy ve standardní výbavě, které přizpůsobují výkonovou křivku konkrétnímu terénu a stylu jízdy, a tím maximalizují výkon:
Race Mode – maximální výkon pro zážitek závodníka na časovce
Forest Mode – vyvážený poměr kontroly a síly pro jízdu v jakémkoliv terénu
Wet Mode – plynulé a postupné dávkování výkonu, ideální pro podmínky s nízkou přilnavostí
Elektronický výfukový ventil
Moderní elektronický výfukový ventil automaticky řídí své otevírání podle otáček motoru a polohy plynu, což zajišťuje okamžitý a stabilní výkon za všech okolností a ve všech podmínkách.
Vyvažovací hřídel
Vybaven protiběžnou vyvažovací hřídelí, která zlepšuje stabilitu motoru, minimalizuje vibrace a umožňuje jeho plynulý chod – čímž posouvá jízdní zážitek na zcela novou úroveň.
Membránová spojka
Více přesnosti, lepší kontrola a mimořádná citlivost.
Tato membránová spojka je lehčí než tradiční modely, nabízí vyšší citlivost a výrazně snižuje únavu i v těch nejnáročnějších podmínkách.
Odpružení KYB
Chirurgická přesnost při každém nárazu a výjimečná stabilita na jakémkoli povrchu – přizpůsobitelná každému jezdci i stylu jízdy.
Motocykl je vybaven 48mm převrácenou vidlicí KYB se systémem AOS (Air-Oil Separated), uzavřenou patronou a černě eloxovanou úpravou DLC proti tření.
Zadní tlumič KYB Monoshock je plně nastavitelný v oblasti předpětí, odskoku a komprese (rozdělené pro vysoké a nízké rychlosti) a je uchycen na progresivní přepákování.
Kola EXCEL
Odolnost, lehkost a maximální přilnavost.
S předním kolem o rozměru 90/90 a zadním 140/80 jsou tato radiální hliníková kola EXCEL, obutá do pneumatik Michelin Enduro, zárukou dokonalé stability a nepřekonatelné trakce v každém terénu.
🛠 MOTOR
| ZNAČKA / TYP | Jednoválcový dvoutakt 298 cm³ s el. vstřikováním |
| DIAM. x STROKE | 72 x 72,52 mm |
| ŘAZENÍ | 6 rychlostní převodovka - nožní |
| CHLAZENÍ | Kapalinou + elektrický ventilátor |
| VSTŘIKOVÁNÍ | Bosch |
| STARTOVÁNÍ | Nový elektrický startovací systém |
🏍 RÁM & PODVOZEK
| RÁM | Chrom-molybdenová ocel |
| PŘEDNÍ ZAVĚŠENÍ | KYB ø48mm, AOS systém, uzavřená kazeta s DLC úpravou proti tření |
| ZADNÍ ZAVĚŠENÍ | Tlumič mono shock s KYB plynovou nádrží (zdvih 131mm) |
| PŘEDNÍ KOLO | 90/90 - 21 M / C 54R Michelin Enduro Medium F TT |
| ZADNÍ KOLO | 140/80 - 18 70R Michelin Enduro Medium R TT |
| PŘEDNÍ BRZDA | Brzdič NISSIN; kotouč NG ø260 mm |
📏 ROZMĚRY
| VZDÁL. MEZI OSAMI | 1.480 mm |
| VÝŠKA SEDLA | 970 mm |
| DÉLKA | 2.285 mm |
| HMOTNOST | 104 kg |
| MAX. VÝŠKA | 1.260 mm |
| PALIVOVÁ NÁDRŽ | 9,2 l |
| MAX. ŠÍŘKA | 825 mm |
