RIEJU MR 300i RACING 2026

229 900 Kč 190 000 Kč bez DPH
RIEJU MR 300i RACING 2026

Detailní popis produktu

  • HOMOLOGACE EURO 5+
  • NOVÝ VLASTNÍ MOTOR RIEJU SE VSTŘIKOVÁNÍM TFI (vstřikování paliva do škrticí klapky)
  • PROTIBĚŽNÝ VYVAŽOVACÍ HŘÍDEL
  • 2 VOLITELNÉ REŽIMY VÝKONU
  • ELEKTRONICKÝ VÝFUKOVÝ VENTIL
  • MEMBRÁNOVÁ SPOJKA
  • INTEGROVANÝ ELEKTRONICKÝ STARTÉR - DIRECT-DRIVE

Nový motor s elektronickým vstřikováním TFI

VYROBENO VE ŠPANĚLSKU.
Díky novému a pokročilému systému vstřikování TFI dokáže tento motor dokonale napodobit pocit, odezvu a charakter klasických dvoutaktních motorů s karburátorem. To umožňuje inovativní systém dvou vstřikovačů Bosch, oddělených pro nízké a vysoké otáčky.

Výsledkem je mimořádně rychlá a razantní odezva v kombinaci s plynulostí a efektivitou moderního vstřikování paliva.

Dvě výkonové mapy

2 jasně odlišené jízdní režimy - sucho / déšť

Elektronický výfukový ventil

Moderní elektronický výfukový ventil automaticky reguluje své otevírání podle otáček motoru a polohy plynu, čímž zajišťuje okamžitý a konzistentní výkon za všech okolností a v jakýchkoliv podmínkách.

Vyvažovací hřídel

Vybavena protiběžnou vyvažovací hřídelí, která zlepšuje stabilitu motoru, minimalizuje vibrace a umožňuje jeho plynulý chod – čímž posouvá jízdní zážitek na zcela novou úroveň.

Membránová spojka

Více přesnosti, lepší kontrola a mimořádná citlivost.
Tato spojka je lehčí než tradiční modely a nabízí vyšší citlivost, což výrazně snižuje únavu i v těch nejnáročnějších podmínkách.

Odpružení KYB

Chirurgická přesnost při každém nárazu a výjimečná stabilita na jakémkoliv povrchu – přizpůsobitelná každému jezdci i stylu jízdy.
Motocykl je vybaven 48mm převrácenou vidlicí KYB se systémem AOS (Air-Oil Separated) a uzavřenou patronou, která zajišťuje přesné tlumení nárazů.
Zadní tlumič KYB Monoshock je plně nastavitelný v oblasti předpětí, odskoku a komprese (rozdělené pro vysoké a nízké rychlosti) a je uchycen na progresivní systém přepákování.

Kola EXCEL

Odolnost, lehkost a maximální přilnavost.
Přední kolo o rozměru 90/90 a zadní 140/80 jsou osazena hliníkovými radiálními ráfky EXCEL, obutými do pneumatik Mitas Terraforce. Tato kombinace zaručuje dokonalou stabilitu a nepřekonatelnou trakci v jakémkoli terénu.

🛠 MOTOR

ZNAČKA / TYP Jednoválcový dvoutakt 298 cm³ s el. vstřikováním
DIAM. x STROKE 72 x 72,52 mm
ŘAZENÍ 6 rychlostní převodovka - nožní
CHLAZENÍ Kapalinou + elektrický ventilátor
VSTŘIKOVÁNÍ Bosch
STARTOVÁNÍ Nový elektrický startovací systém

🏍 RÁM & PODVOZEK

RÁM Chrom-molybdenová ocel
PŘEDNÍ ZAVĚŠENÍ KYB ø48mm, AOS systém, uzavřená kazeta s DLC úpravou proti tření
ZADNÍ ZAVĚŠENÍ Tlumič mono shock s KYB plynovou nádrží (zdvih 131mm)
PŘEDNÍ KOLO 90/90 - 21 M / C 54R Michelin Enduro Medium F TT
ZADNÍ KOLO 140/80 - 18 70R Michelin Enduro Medium R TT
PŘEDNÍ BRZDA Brzdič NISSIN; kotouč NG ø260 mm

📏 ROZMĚRY

VZDÁL. MEZI OSAMI 1.475 mm
VÝŠKA SEDLA 970 mm
DÉLKA 2.285 mm
HMOTNOST 104 kg
MAX. VÝŠKA 1.260 mm
PALIVOVÁ NÁDRŽ 9,2 l
MAX. ŠÍŘKA 825 mm
×

Splátková kalkulačka ESSOX

Hledejte díly pro vaši motorku