Detailní popis produktu
- HOMOLOGACE EURO 5+
- NOVÝ VLASTNÍ MOTOR RIEJU SE VSTŘIKOVÁNÍM TFI (vstřikování paliva do škrticí klapky)
- PROTIBĚŽNÝ VYVAŽOVACÍ HŘÍDEL
- 2 VOLITELNÉ REŽIMY VÝKONU
- ELEKTRONICKÝ VÝFUKOVÝ VENTIL
- MEMBRÁNOVÁ SPOJKA
- INTEGROVANÝ ELEKTRONICKÝ STARTÉR - DIRECT-DRIVE
Nový motor s elektronickým vstřikováním TFI
VYROBENO VE ŠPANĚLSKU.
Díky novému a pokročilému systému vstřikování TFI dokáže tento motor dokonale napodobit pocit, odezvu a charakter klasických dvoutaktních motorů s karburátorem. To umožňuje inovativní systém dvou vstřikovačů Bosch, oddělených pro nízké a vysoké otáčky.
Výsledkem je mimořádně rychlá a razantní odezva v kombinaci s plynulostí a efektivitou moderního vstřikování paliva.
Dvě výkonové mapy
2 jasně odlišené jízdní režimy - sucho / déšť
Elektronický výfukový ventil
Moderní elektronický výfukový ventil automaticky reguluje své otevírání podle otáček motoru a polohy plynu, čímž zajišťuje okamžitý a konzistentní výkon za všech okolností a v jakýchkoliv podmínkách.
Vyvažovací hřídel
Vybavena protiběžnou vyvažovací hřídelí, která zlepšuje stabilitu motoru, minimalizuje vibrace a umožňuje jeho plynulý chod – čímž posouvá jízdní zážitek na zcela novou úroveň.
Membránová spojka
Více přesnosti, lepší kontrola a mimořádná citlivost.
Tato spojka je lehčí než tradiční modely a nabízí vyšší citlivost, což výrazně snižuje únavu i v těch nejnáročnějších podmínkách.
Odpružení KYB
Chirurgická přesnost při každém nárazu a výjimečná stabilita na jakémkoliv povrchu – přizpůsobitelná každému jezdci i stylu jízdy.
Motocykl je vybaven 48mm převrácenou vidlicí KYB se systémem AOS (Air-Oil Separated) a uzavřenou patronou, která zajišťuje přesné tlumení nárazů.
Zadní tlumič KYB Monoshock je plně nastavitelný v oblasti předpětí, odskoku a komprese (rozdělené pro vysoké a nízké rychlosti) a je uchycen na progresivní systém přepákování.
Kola EXCEL
Odolnost, lehkost a maximální přilnavost.
Přední kolo o rozměru 90/90 a zadní 140/80 jsou osazena hliníkovými radiálními ráfky EXCEL, obutými do pneumatik Mitas Terraforce. Tato kombinace zaručuje dokonalou stabilitu a nepřekonatelnou trakci v jakémkoli terénu.
🛠 MOTOR
| ZNAČKA / TYP | Jednoválcový dvoutakt 298 cm³ s el. vstřikováním |
| DIAM. x STROKE | 72 x 72,52 mm |
| ŘAZENÍ | 6 rychlostní převodovka - nožní |
| CHLAZENÍ | Kapalinou + elektrický ventilátor |
| VSTŘIKOVÁNÍ | Bosch |
| STARTOVÁNÍ | Nový elektrický startovací systém |
🏍 RÁM & PODVOZEK
| RÁM | Chrom-molybdenová ocel |
| PŘEDNÍ ZAVĚŠENÍ | KYB ø48mm, AOS systém, uzavřená kazeta s DLC úpravou proti tření |
| ZADNÍ ZAVĚŠENÍ | Tlumič mono shock s KYB plynovou nádrží (zdvih 131mm) |
| PŘEDNÍ KOLO | 90/90 - 21 M / C 54R Michelin Enduro Medium F TT |
| ZADNÍ KOLO | 140/80 - 18 70R Michelin Enduro Medium R TT |
| PŘEDNÍ BRZDA | Brzdič NISSIN; kotouč NG ø260 mm |
📏 ROZMĚRY
| VZDÁL. MEZI OSAMI | 1.475 mm |
| VÝŠKA SEDLA | 970 mm |
| DÉLKA | 2.285 mm |
| HMOTNOST | 104 kg |
| MAX. VÝŠKA | 1.260 mm |
| PALIVOVÁ NÁDRŽ | 9,2 l |
| MAX. ŠÍŘKA | 825 mm |
